Här publicerar vi nyheter om utbildningen vid AKPA

Vårterminen 2021 hos oss

Under vårterminen 2021 kommer vi fortsätta med digital undervisning och examination på våra kurser, för att följa rådande rekommendationer från Folkhälsomyndigheten

AKPA undervisar digitalt på distans

Utbildnigen vid AKPA kommer att fortgå – med digital undervidning. Ansvariga lärare kommer att informera sina studenter om hur undervisningen kommer att bedrivas den närmaste tiden.

Orangea och blåa ballonger i en stor sal framför en talarstol med Stockholmsuniversitets logga på

AKPA fyller 50 år!

I år är det 50 år sedan AKPA – Enheten för arbetsmarknadskunskap – inrättades och det kommer att firas under läsåret 2019/2020.

Ansökan och antagning

Har du ansökt eller funderar du på att söka till någon av våra utbildningar och undrar över antagningsprocessen, kursstart, registrering, schema mm? Ta gärna kontakt med oss eller läs mer på:

Studentexpeditionen
Elma Sose
E-post: exp@akpa.su.se
Rum: F817

Biträdande studierektor
Studie- och karriärvägledare

Frida Hager
E-post: studievagledare@akpa.su.se
Telefon: 08-16 35 41 (måndagar och tisdagar kl 9-15)
Rum: rum F824

Biträdande studierektor
Frida Engström
E-post: studierektor@akpa.su.se
Rum: F824

Studierektor
Anne Boschini
E-post: studierektor@akpa.su.se
Tel: 08-16 22 29
Rum: F820

Ta gärna kontakt med oss om du har några frågor!